Τρίτη, 7 Απριλίου 2015

Ο ΤΡΑΓΑΝΟΥΛΗΣ

Ο Τραγανούλης


Εισαγωγή
Ο Τραγανούλης είναι ένα διάσημο δημητριακό που μιλάει στα παιδιά για τις διαφημίσεις τροφίμων στο διαδίκτυο και τα μαθαίνει πως να αναγνωρίζουν τις τεχνικές προώθησης που χρησιμοποιούν οι διαφημιστικές εταιρίες στο ηλεκτρονικά μέσα, με ένα διασκεδαστικό και δημιουργικό τρόπο.
Για να παίξετε το παιχνίδι πατήστε πάνω στην εικόνα
http://dim-n-skopou.ser.sch.gr/files/traganoylis/start.html

Πως παίζεται
Μέσα από 5 απλά βήματα, τα παιδιά καλούνται να φτιάξουν τη δική τους ιστοσελίδα για τον Τραγανούλη και να μάθουν ταυτόχρονα για τα διαφημιστικά τρικ, τα κόλπα δηλαδή, που χρησιμοποιούν οι διαφημιστικές εταιρίες όταν θέλουν να πουλήσουν ένα προϊόν στο διαδίκτυο. Για να ξεκινήσει το παιχνίδι, πατήστε το αρχείο start”.

1ο Διαφημιστικό Τρικ: αναφέρεται στο θέμα, το περιβάλλον, στο οποίο θα στήσουν τα παιδιά την ιστοσελίδα, επιδιώκοντας να δημιουργήσουν μια άνετη και οικεία ατμόσφαιρα έξω από τον κόσμο των ανηλίκων, μέσα από την επιλογή μαγικών και μυστηριωδών τοποθεσιών.
2ο Διαφημιστικό Τρικ: αναφέρεται στα σλόγκαν, τις σύντομες φράσεις δηλαδή, που μένουν εύκολα στη μνήμη αλλά περιέχουν συχνά παραπλανητικό περιεχόμενο.
3ο Διαφημιστικό Τρικ: αναφέρεται στους χαρακτήρες, επιλέγοντας από μια σειρά προσφιλών προσώπων που θα χρησιμοποιηθούν από τα παιδιά ως οι κεντρικοί ήρωες του παιχνιδιού.
4ο Διαφημιστικό Τρικ: αναφέρεται στις δραστηριότητες, οι οποίες έχουν ως στόχο τη μεγαλύτερη δυνατή διάρκεια παραμονής στο ηλεκτρονικό περιβάλλον του παιχνιδιού.
5ο Διαφημιστικό Τρικ: αναφέρεται στην εδραίωση της συγκεκριμένης μάρκας, του προϊόντος, στη συνείδηση του παιδιού (brand loyalty) μέσα από τη δημιουργία σχετιζόμενων με το προϊόν δράσεων και στη διάδοση στόμα-με-στόμα στους φίλους τους, που είναι και οι εν δυνάμει, πιθανοί αγοραστές.

Χρήσιμες οδηγίες
  • Παίξτε μαζί με τα παιδιά τον Τραγανούλη, είτε στο σπίτι είτε στο σχολείο, ενθαρρύνοντας τα να δοκιμάσουν όλες τις διαφορετικές επιλογές που έχουν σε κάθε ενότητα, αφού κάθε επιλογή κρύβει και ένα διαφορετικό μήνυμα.
  • Φτιάξτε μικρές ομάδες στην τάξη βάζοντας δυνατούς με λιγότερους δυνατούς μαθητές να φτιάξουν συλλογικά μια ιστοσελίδα.
  • Κάντε σύγκριση των διαφορετικών ιστοσελίδων που έφτιαξαν τα παιδιά, ανά ομάδες ή ατομικά, στην τάξη και ρωτήστε τα για τους λόγους που επέλεξαν τις συγκεκριμένες κατηγορίες.
  • Χρησιμοποιήστε οπτικοακουστικά εργαλεία (όπως ένα projector, ή μια μεγάλη οθόνη) για την πρώτη μαζική παρουσίαση του παιχνιδιού στη σχολική τάξη.
  • Ρωτήστε τα παιδιά ποιες είναι οι αγαπημένες τους ιστοσελίδες τροφίμων στο διαδίκτυο και αν αναγνωρίζουν σε αυτές τις ίδιες τακτικές προώθησης που χρησιμοποιεί και ο Τραγανούλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου